Mind and body boost

En daar zit je dan op de bank….helemaal hieper van mijn werk! Ik heb vandaag 3 uur lesgegeven en ben nog niet moe. 🤪 Ik ben helemaal hieper de pieper omdat ik ontzettend veel energie krijg van mijn werk. Nooit gedacht dat dit ooit zou gebeuren…energie terug krijgen van je werk. En toch kan het blijkbaar!

Kennen jullie dat gevoel. Ergens zo enthousiast over zijn dat je er niet van kan slapen? Ik heb dat vaak op maandag….terwijl vroeger de maandag heel anders voor mij was. Dan was het weekend weer voorbij. KATER! Weer aant werk…alles begint weer. Nu niet, nu heb ik zin aan de maandag!

Oke genoeg over mijn werk en waarom het zo leuk is. Ik wil graag wat vertellen over mijn 12 weekse programma. HET IS EEN BOOST! Dus niet we gaan zoveel kilo afvallen in zoveel weken! Waarom niet? Het is niet 12 weken waar het om gaat, maar de rest van je leven! De balans tussen, sport, voeding, werk, kinderen, huishouden en alles wat je nodig bent.

Die balans vind je niet zomaar. Soms moeten we gewoontes doorbreken, kleine veranderingen doorvoeren en meer eten! Huh…meer eten? Ja meer eten. Ik denk dat 75% van de mensen die ik begeleid, te weinig eet. TE WEINIG. Dus bij mij zul je er achter komen dat je misschien meer mag eten dan je denkt… of je eet stieken toch teveel van het slechte. Daar kom ik ook wel achter! 😂😂😂🧐🧐🧐

12 weken lang krijg je intensieve begeleiding om jou te leren wat nodig is voor een Healthy lifestyle. Houdt het daar op? Nee, daar begint het pas. We blijven jou stok achter de deur. Ook na 3 maanden. Je krijgt namelijk controle. We gaan ook naar de tandarts voor controle, waarom niet af en toe ons gewicht controleren, of gewoontes onder de loep nemen. Er sluipen altijd wel wat slechte gewoontes naar binnen….Strongforlife is een team en samen willen wij het beste voor jou. In de groepsles, tijdens een personal training of tijdens de voedingsbegeleiding. Jij staat centraal en wij kijken naar jou als persoon! Elk mens is uniek en vanuit die visie werken wij. Er is een ding wat jij zelf mee moet nemen. MOTIVATIE! Wij kunnen op de kop voor je gaan staan maar je zult het zelf moeten doen. Ben je niet gemotiveerd dan zal het niet lukken. Alle TOOLS om te slagen bieden wij aan, maar toch zul je het uiteindelijk zelf moeten doen.

Ik zeg doen!

(Lekker makkelijk praten voor mij! Euhh, nee ook ik ben dicipline, doorzettingsvermogen en motivatie nodig. En ook echt niet elke maandag is zoals deze! Maar als er dan eentje zoals deze tussen zit, dan weet ik weer waarom ik het allemaal doe)

Leave a comment